KO IZGUBIŠ VSE

o filmu

Par se loči. Kljub ženinim trditvam, da je mož nasilen, sodnica skrbništvo nad dvanajstletnim sinom dodeli obema staršema. Medtem ko napetost med zakoncema narašča, otrok postaja ujetnik vse bolj nevzdržne situacije  

Zgodba o bitki za skrbništvo, v kateri se suspenz stopnjuje vse do neizbežnega, dih jemajočega finala. Nagrada za najboljšo režijo in najboljši prvenec v Benetkah.

izjave kritikov

 Če bi razkrili več, bi gledalca prikrajšali za užitek v filmu, ki na trenutke postane skoraj neznosno napet   čeprav v resnici ne gre za  triler , pač pa za izjemno prodorno študijo o družini v krizi, s suspenzom, kakršnega najdeš v najboljših delih bratov Dardenne. / / Film sicer odlikujeta elokvenca in jasnost, a Legrand sijajno izkoristi območja dvoumnosti, sveta ne slika črno-belo, pač pa v duhu znamenitega Renoirjevega mota pokaže, da imamo vsi  svoje razloge . / / Zame je to preprosto eden najbolj impresivnih prvencev zadnjih let. 
  Geoff Andrew

 Zdi se, da se je Legrand, ki ima za sabo le en kratki film (za oskarja nominirani Avant que de tout perdre iz leta 2013, predzgodbo o Miriaminem pobegu pred Antoinom), v trenutku uveljavil kot popoln auteur. / / gre morda za najbolj impresiven spoj mračnega socialnega realizma in vznemirljivih žanrskih užitkov po 4 mesecih, 3 tednih in 2 dnevih Cristiana Mungiuja. 
  Paul O Callaghan, Sight   Sound

 Ko izgubiš vse je mešanica mučne resničnosti in prefinjene filmske tehnike. Rezultat je   namenoma   uničujoč. Ta boleči, pretresljivi film prikaže družinsko nasilje na način, ki naredi strah otipljiv. 
  Fionnuala Halligan, Screen International

 Legrand, mojster groze in napetosti, prežame to ostro opazovano dramo z napetostjo in privlačnostjo trilerja, to pa stori brez vsakršnega senzacionalizma ali cenenih trikov. 
  A. O. Scott, The New York Times

 Film razkriva Legrandovo pozornost do podrobnosti, ljubezen do napetih zgodb, njegovo obvladovanje suspenza in predvsem vodenje pretanjenih igralskih upodobitev tako glavnih kot obrobnih likov. 
  Doris Toumarkine, Film Journal International

 / / nekje med Chabrolom in Hitchcockom. / / triler, ki te prikuje na stol. 
  T l rama

nagrade

Najboljša režija, najboljši prvenec   Benetke. Nagrada občinstva za evropski film   San Sebasti n.  10 Directors to Watch  po izboru revije Variety   Palm Springs. Posebna omemba žirije   Z rich. Nagrada kritikov   S o Paulo. Nagrada občinstva   Glasgow. Toronto. London. Zagreb. Rotterdam. LIFFe.


  • Šifra: 189899
  • Razpoložljivost: Na zalogi

  • 5,80€